Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hannie Lochtenberg - WaarBenJij.nu Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hannie Lochtenberg - WaarBenJij.nu

Brisbane

Door: Hannie

Blijf op de hoogte en volg Hannie

27 September 2014 | Australië, Brisbane

We zijn via Coffs Harbour, Biron Bay en Surfers Paradise (plaatsjes die liggen langs de Gold Coast) in Brisbane aangekomen. Zoals ik al eerder vermeldde verblijven wij in YHA hostels die we liever niet vooraf boeken. Helaas moeten we wel omdat bijna alles vol zit. Er is nog wel plek maar dan moet je met meerdere mensen op een kamer en daar hebben we nou net geen zin in. Het is trouwens wel lachen hoor als Ed telefonisch gaat reserveren en dan zijn naam moet spellen. Op de een of andere manier gaat dat nogal lastig, je zou zeggen dat er wel meer hondjes Ed heten. Om aan alle misverstanden nu snel een eind te maken vroeg hij:"Do you know the talking horse? Yes? That's me!". Dan blijken ze het meteen te snappen ...
We zitten op het moment op het dakterras waar de straaljagers heel laag overvliegen, helikopters in formatie vliegen en waar over 20 minuten een heel groot vuurwerk bij de rivier gaat beginnen. We blijken met onze neus in de boter gevallen. Het schijnt dat er een periode van 3 feestweken wordt afgesloten met allerlei hoogstandjes. Hebben wij even mazzel.
De skipbo-competitie begint een aardige blamage voor mij te worden. De stand is 8-5 voor Ed, maar hij heeft natuurlijk zoals altijd weer mazzel!!

• 27 September 2014 - 11:51

AB :

Sorry foto's gevonden! ( blond) . Wat een zelfkennis heeft Ed!

• 27 September 2014 - 21:36

Dick En Ciska:

Hoi hoi leuk om vanuit Tunesië jullie belevenissen te lezen, wij genieten heerlijk van de rust en het mooie weer, nog veel plezier, veel liefs van ons xxx