Noosa Heads - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Hannie Lochtenberg - WaarBenJij.nu Noosa Heads - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Hannie Lochtenberg - WaarBenJij.nu

Noosa Heads

Door: Hannie

Blijf op de hoogte en volg Hannie

29 September 2014 | Australië, Noosa Heads

Het vuurwerk in Brisbane was echt geweldig. Zelfs van de daken van de wolkenkrabbers werd vuurwerk afgestoken. De volgende dag zijn we naar Lone Pine Koala Sanctuary geweest om daar de koala's te bekijken. Je steunt meteen een goed doel want ze hebben daar diverse fokprogramma's om de koala's voor uitsterven te behoeden. Wat een schatjes zijn dat! Ze hebben een heeeeel hoog aaibaarheidsgehalte. Ik heb er een vastgehouden en kwam er achter dat ze wel erg scherpe nagels hebben. Maar ja, hoe kom je anders in die bomen met die overheerlijke eucalyptusblaadjes?!
Vandaag zijn we afgereisd naar Noosa Heads om in het National Park koala's te spotten. Dat is niet gelukt. Wel veel hele mooie vogels gehoord en een paar kunnen fotograferen, maar daar hield het wel mee op. We hebben ook weer goed aan de conditie gewerkt ... zeker 8 km. gelopen (ja, Ed ook!) en nu gaan we aan de borrel.
Tussenstand van de skipbocompetitie is 10-9 voor mij! Ja, ik heb gisteren 3 potjes gewonnen maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat ik aardig omkwam in de skipbo's. Werd trouwens wel hoog tijd!

  • 29 September 2014 - 11:54

    AB:

    Het verslag staat nog steeds op Nibbixwoud hoor! Kan je veranderen. Dan kunnen wij op het kaartje zien waar jullie ongeveer verblijven.

  • 29 September 2014 - 16:15

    A&A :

    Begrijp dat het geluk bij jou ligt nu.had de foto van dat schattige beertje al gezien.voorlopig schrijf je nog steeds uit Nibbixwoud. Schrijf je alles vanuit een boek over hahaha

  • 30 September 2014 - 23:47

    Joanne Keesom:

    Hoi Hannie,

    Ohhhhh........ik heb je net een heeeeele lange reactie geschreven, maar klikte per ongeluk op een ander reisverslag van je voordat ik op "Reactie plaatsen" klikte en nu is mijn bericht weg. Balen.

    Kort samengevat schreef ik dat ik nu een inhaalslag maak (ben te druk geweest om eerder te kijken, omdat ik bezig ben geweest een nieuwe auto te kopen, en bezig was mijn vorige auto te verkopen, en ik ben druk met de organisatie van mijn verjaardagsfeest. Ik word zaterdag 4 oktober 60 jaar en verwacht 66 volwassenen en 4 kinderen. Grote partytent met heaters in de tuin, dus moet passen. Wel een grote organisatie en veel werk. Ik doe wel een deel catering en bediening, maar maak ook heel veel zelf.

    Ik moest zo lachen toen ik je eerste verslag las. Zag het helemaal voor me. Die taxichauffeur maar kletsen en jij alleen maar naar de weg kijken of hij het verkeer wel in de gaten hield.

    Volgende week dinsdag gaat Hans naar mijn broer in Canada en heb ik alle tijd en rust om je verdere verslagen te lezen. Dan laat ik weer wat van mij horen.

    Hartelijke groetjes,
    Joanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Noosa Heads

Australië

Australië

Recente Reisverslagen:

02 November 2014

Melbourne

30 Oktober 2014

Great Ocean Road

26 Oktober 2014

Adelaide & Kangaroo Island

24 Oktober 2014

Ayers Rock

20 Oktober 2014

Cairns
Hannie

Actief sinds 26 Aug. 2014
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 8889

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 31 December 2014

Australië

Landen bezocht: