Airlie Beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Hannie Lochtenberg - WaarBenJij.nu Airlie Beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Hannie Lochtenberg - WaarBenJij.nu

Airlie Beach

Door: Hannie

Blijf op de hoogte en volg Hannie

06 Oktober 2014 | Australië, Airlie Beach

Doordat ik een paar dagen ziek op bed lag heeft het volgende verslag wat op zich laten wachten maar nu ben ik weer up and running!
Ik wil jullie laten weten dat het ons is gelukt! We zijn vandaag onder leiding van de GPS compleet van het padje geraakt. Stonden we daar echt helemaal in the middle of nowhere met een dame die maar heel serieus zei: Follow the road for 2 kilometers. Moeten jullie wel weten dat het een doodlopende weg was ... We hadden geen idee waar we zaten en met de zon loodrecht boven ons was het ook moeilijk vast te stellen wat noord danwel zuid was. Ik wist niet dat ik me zo kon irriteren aan de stem van een computer, dat wordt dan echt een persoon. Bij elke beweging die we maakte zei ze: turn around if you can. Gek werden we ervan maar we kregen ook de slappe lach. Uiteindelijk is het goed gekomen anders zat ik hier niet.
We zitten dus in Airlie Beach, een strandplaats van waaruit je de Whitsundays kunt bezoeken. Dat gaan we overmorgen doen met een boot en dan ook gelijk snorkelen op het Great Barrier Reef. Donderdag reizen we dan af naar Townsville waar we een paar dagen bij Les, de australische vriend van Rik, zullen logeren. Hij wil ons graag voorstellen aan zijn vrienden en leuke dingen met ons doen. Kijken of wij het ook leuk vinden hahaha.
Vanavond pakken wij onze skipbocompetitie weer op. Ik heb nog wat goed te maken maar ik voel dat ik in vorm ben. Ja Edje, maak je borst maar nat!

  • 07 Oktober 2014 - 00:26

    Theo Laan:

    hoi Ed en Hannie,

    Gisteren kwam ik er achter dat jullie alreeds vertrokken waren, ik heb vervolgens gegoogled op "Hannie Lochtenberg" en warempel.... ik kwam op deze site terecht.
    Hannie, je schrijft heerlijk, ik geniet er van en herbeleef tot nu toe veel van jullie belevenissen op de route.
    In 2002 deed ik met een familielid de "bridgeclimb"in Sydney, ik weet dus wat jullie voelden.
    Tot nu toe volgen jullie in Australië zo ongeveer dezelfde route als Afra en ik in 2010.
    Jullie kunnen nu ook meepraten over frazer Island en we zijn benieuwd hoe jullie trip bij de Whitsundays er uit gaat zien ( wij deden een dagtrip met de catamaran "Camira")
    luitjes, blijf genieten, rijd veilig en we blijven jullie volgen

    Theo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Airlie Beach

Australië

Australië

Recente Reisverslagen:

02 November 2014

Melbourne

30 Oktober 2014

Great Ocean Road

26 Oktober 2014

Adelaide & Kangaroo Island

24 Oktober 2014

Ayers Rock

20 Oktober 2014

Cairns
Hannie

Actief sinds 26 Aug. 2014
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 8905

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 31 December 2014

Australië

Landen bezocht: