Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Hannie Lochtenberg - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Hannie Lochtenberg - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur

Door: Hannie

Blijf op de hoogte en volg Hannie

16 September 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

We zitten inmiddels 2 dagen in Kuala Lumpur en proberen ons aan te passen aan de klamme warmte en het tijdsverschil. Vanaf het vliegveld werden we naar ons hotel gebracht door een taxichauffeur die ziijn mening over de islamitische regering niet onder stoelen of banken stak. Het lastige was wel dat hij dat hoofdzakelijk achterstevoren deed of met zijn priemoogjes naar ons kijkend in de achteruitkijkspiegel. Het zal jullie dan ook niet verbazen dat ik regelmatig hoopte dat hij de rode remlichten voor ons ook tijdig in de gaten kreeg! Gelukkig kwamen we heel bij ons hotel aan, best een goede prestatie ... Kuala Lumpur is best een schone stad. Het stinkt er niet zo erg, er is weinig tot geen straatvuil en ik heb er zelfs geen vliegen gezien. We hebben de Petronas Towers, de hoogste twin towers ter wereld, bezocht en hebben vanaf 452 meter genoten van het uitzicht. Ter ere van een Maleisische feestdag werd er 's avonds nog een spectaculaire fonteinshow op muziek gegeven. Dat, met de schitterende verlichte torens op de achtergond, was echt een heel mooi plaatje. Over 5 uur moeten we op om te vertrekken naar Sidney. We hebben er zin in! Ed en Han

• 16 September 2014 - 18:34

Cor En Annemiek:

Vanaf 452 meter zullen jullie een fantastisch uitzicht hebben gehad.
    En een fonteinshow, wauw wie heb het.
    Nou jullie dus.
    Leuk hoor , op naar Sydney.
    Liefs van ons

• 16 September 2014 - 21:50

Dick En Ciska:

Ik hoor het al jullie hebben al weer een hoop beleefd, sterkte met de kalme warmte en heel veel plezier in Sydney, tot spreeks xxx