Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Hannie Lochtenberg - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Hannie Lochtenberg - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: Hannie

Blijf op de hoogte en volg Hannie

20 September 2014 | Australië, Sydney

De overgang van het klamme Kuala Lumpur naar het frisse, zonnige Sydney is best groot maar ook heerlijk! De eerste dag hebben we een rondrit gemaakt met een 'Hop on hop off' bus waardoor we een algehele indruk kregen van de stad. Bij sommige punten zijn we uitgestapt, zoals bij het Opera House. Dat ik daar nu werkelijk stond! Ik wilde dat al zo lang en nu was het echt! De daken zijn betegeld met allemaal badkamerachtige stenen die schitteren in het zonlicht. Prachtig! Trouwens, toen wij ons ticket voor de bus kochten, werd mij pijnlijk duidelijk dat ik ook al aardig aan het verleppen ben. Om korting op zijn ticket te krijgen zei Ed dat hij een senior was. "Ik ook" piepte ik er achteraan, mezelf al schrap zettend voor de twijfelende reactie van de chauffeur. Maar ... niets van dat alles! Een simpel "Oke" was alles en uiteraard ook een goedkoper kaartje. Nou ja zeg! Dat wordt thuis googelen naar een facelift (ook met seniorenkorting uiteraard). Morgen zal ik laten zien dat ik tenminste een fitte senior ben. Dan gaan we de Harbour Bridge Climb doen. Het is dan de bedoeling dat we over de bovenste boog van de brug gaan lopen en dan vanaf ca. 150 meter hoogte gaan genieten van het uitzicht. Wordt vervolgd (bij leven en welzijn!) ...

  • 20 September 2014 - 18:26

    Dick En Ciska:

    Hoi Ed en Han,

    Ja nou zie je maar de jaartjes gaan al tellen, oudjes. Hihihihi
    Nou zolang je zulke reizen maken, daar blijven jullie jong bij toch en een facelift is toch zo gedaan.
    Veel plezier,
    Veel liefs xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australië

Australië

Recente Reisverslagen:

02 November 2014

Melbourne

30 Oktober 2014

Great Ocean Road

26 Oktober 2014

Adelaide & Kangaroo Island

24 Oktober 2014

Ayers Rock

20 Oktober 2014

Cairns
Hannie

Actief sinds 26 Aug. 2014
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 8844

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 31 December 2014

Australië

Landen bezocht: